Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Порядок повернення товару належної якості*:
- зателефонуйте на номер 095-078-05-11 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником (при поверненні перевізником Нова Пошта має можливість безкоштовного повернення товару через послугу "Легке повернення")
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом п'яти робочих днів.
Порядок повернення товару неналежної якості**:
-зателефонуйте на номер 095-078-05-11 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником (при поверненні перевізником Нова Пошта має можливість безкоштовного повернення товару через послугу "Легке повернення")
-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
-після отримання товару протягом п'яти робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок продавця.
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: підряпін, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
** Товаром неналежної якості слід вважати таким, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього перед'явилися, наданим щодо нього виробником чи продавцем інформації .
Обмін та повернення товару за адресою: м. Київ , вул.Малинська 4А.
Ми покриваємо витрати на доставку тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовитися від споживачів у обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони віднесені до категорії, що зазначена в чинному Переліку непроданих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.